Sabtu, 18 Julai 2009

Putus Cinta ~

12 hrbln 7 aku ngn wan da sah clash!!pd jam 2ptg...hurmm sedih giler ar..knp ble aku da start syg die,seme nie leh jd??knp??
aku cam x leh trime jerk alasan wan nk clash ngn aku,coz die x nk tgk aku sedih n die kate'wak sy da x pandai becinte lagi,baik kite kawan jer...' haaaii ap la nasib...
Aku syg n rindu die...tp die??
enth la...mgkn die da ade yg len kowt...
tp ktrg ttp kwn cm bese..ok plak die layn aku..mgu dpn enth jd ke tak la tgk wayang..

Sape2 yg bc ni..cube bg pendapat smaada wan nie betul2 ikhlas clash ngn aku semate2 x nk lukekan aku??or sebalik nye??

1 ulasan:

  1. hurm,sabar jee..camni lah becinta..
    cuba pk org lain yg cerai berai ke,or kes yg lagi terus lagi kesian n seksa kan..

    tah la,might be betul dia xnak lukakan hati kau..
    might be tu semata2 alasan jee..
    entah la hanya Tuhan dan dia je taw ok..

    just,lets bygone be bygone..
    (bygone ni bukan brand spray nyamok ok)

    take care!

    BalasPadam