Jumaat, 3 Julai 2009


Huhu nie citer pasal excited giler nk tgk wayang tranformes 2...
kul 9 pg aku bangun terus call wan nk suruh siap awal2 la konon..ader lak die ckap 'wak kul 10 nanty sayer bgun la"...
adek aku lak da siap2 mandi..kul 11 ktrg da tolak dari umah ...tgu bas..
ingtkan wan da nek bas!!rupernyer bile aku call dier,mase aku kat titi...die baru jer bagun tido...haaai hangin gak la..so aku ngn adek aku p pavillion dulu, usha ticket..
haha!!mmg slenge gle mase nak byr ticket, duit aku lak x cukup RM11...haaai aperlah nasib, kene lah tgu wan sampai...hurmmm sementare menunggu putre yg x kesampaian nie ktrg abes mase kt toilet jer ..makeup la konon~
kul 1 tgh hri bru wan sampai..eee dgn muke bagun tido nyer...huh!!taik mater pown ader lagi..adoii x paham aku,camne la die mandi...he3
Kali ke2 beratur, nasib tetap x sebelah ktrg...ticket lak da abes!!tgl jam 6 ptg jerk..so we all deside p tgk kt ts jerk~dengan ujan rintik2 kiteowang redah...haha akhir nyer dapat gak beli ticket jam 2.45 ptg...
Puas sgt dapt tgk..wan pown gembire giler2!!yg x leh bla 2~adek aku leh tido dalm cinema..hahaha
The End..

1 ulasan:

  1. hahahaaa..ape lah wan,haih,xle wat laki tol laa..haha!
    adek ko tuh tak paham english ke malas nak bace subtitle?
    cite action bole lak tido,kalo romantik kate laa..
    alaaa,nk tgk cte nih!!!

    BalasPadam