Jumaat, 3 Julai 2009

Eee!!knp perlu kacaw aku??

The past is past la!!x yah nak ejek2 aku!!
memang dieowang nie betul2 perangai cam budak!!
Babi gemuk tu x abes2 lagi ker nk cari pasal ngn aku?? bengang tul!!
asal aku masuk class MA jerk, mesty sakit telinger aku ..ader ker die pgl aku viruss!!
Hey!!ingat aku heran sangt ker ngn mulut die tu..aku diam2 pown coz x nk besar cite..bkn pengecut!!nanty lawan2 care bodo kan,jatuh plak reputasi aku~
Boleh lak ain tu nk blagak ngn aku ar!! kononnyer dak kwn ngn babi 2~haha da x der kwn sgt la 2 sampai saggup kwn ngn babi!!eee!!mentang2 aku kidal, sedap2 die lak 2 cakap 'bdak tgn kidal nie otak memang lembap!!'adoi!!camner erk nk elak dari dibuli??aku x pandai nk melawan dgn ayat2 kotor...tolonglah sape2 leh bagi aku ayat yg bernas utk aku berhadapan ngn babi gemok x sedar diri 2 n bekas kwn jahanm aku...

k wassalam ,
dicoret oleh
(hambe tuhan)

1 ulasan:

  1. eee,geramnye lah..
    kasi tamatkan riwayat jek org2 camtuh..
    tak patot idop!
    huahuahuaa!!

    BalasPadam