Rabu, 10 Jun 2009

CiNtaa~

"Ada cerita tentang aku dan dia Dan kita bersama saat dulu kala Ada cerita tentang masa yang indah Saat kita berduka saat kita tertawa"

kowang ingat tak lagi lirik peter pan nie??

hurm...sukar kot aku nk mengerti tentang cinte..huh!!Cinte pertame alangkah indah tike memulakannya...tapi perit nak telan bile dikenang kembali memory cinte aku nie...sekadar utk diluah~Disaat itu aku tak kenal erti cinte dan sipe itu lelaki..aku sanggup korban segalenyer kononnyer untuk cinte..bile da tersedar kt bumi yang nyete nie aku akhiri cinte aku nie dengan satu noktah perpisahan.

ingatkan cinte aku berakhir sampai kat situ jew..tapi seseorang yang digelar lelaki datang menagih cinte dari aku..hurmmm~Cinte ke2 aku terime dengan mudah tanpe befikir panjang..ermm mungkin kerane kesepian hati nie aku menerime die.Huh!!cinte nie amat memenatkan aku..die terlalu mude kot utk mengenal ap itu cinte, terlalu bersahaje..pabile aku sudah mule menyayangi nye...

aku kah yang digelar pemburu cinte??yg menagih cinte dari seorang jejake??mengape aku harus dilayan begini??apekah salah aku pade cinte??

Kdang bile aku pikir balek~Cinte nie menyakitkan dan membosankan..tapi aku yakin cinte sejati belum kutemukan lagi..mungkin die bukan yang terakhir...

Sekian sje Luahan aku~;b

1 ulasan:

  1. whoahh..boleyh tahan yer..
    aku ingt sinopsis novel ape la td..
    hahha..
    cinta?
    i hv no comment on that..
    cause i am not in love!
    hahaha!
    komen blog aku taw!

    BalasPadam